torsdag 10. januar 2008

litt om min juleferie

som noen er klar over var jeg i Uganda og Kenya i juleferien. det var helt utrolig å se Margrethe igjen(!) og å oppleve uganda sammen med henne. to uker var litt kort, og bare ni av dagene var jeg med Margrethe. men ikke missforstå meg. de ni dagene var fantastiske, men skulle ønske det var mange fler!
noen av tingene vi gjorde:
-milkshake på "steers"
-rafta i nilen
-gikk rundt på markeder. brukt-ting og "african craft"
-safari. queen elizabeth park (så løver, elefanter, bavianer, antiloper, nesehorn, en alligator og mer)
-lagde casava-chips
-topptur


...men nå er deg middagstid. PANNEKAKER:)

5 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

aaaa ;D høres kanonfett ut !
tok du video fra oppholdet eller???

Håvard Fossli sa...

aaaa ;D høres kanonfett ut !
tok du video fra oppholdet eller???

Håvard Fossli sa...

aaaa ;D høres kanonfett ut !
tok du video fra oppholdet eller???

Margrethe og Espen sa...

jepp, det gjorde jeg. og jeg er gira på å se det med deg en gang. men forbered deg på at det er en og en halv time med "american-funniest-home-videos"-kameraføring:)
er ikke helt stø på hånda enda...

margrethe sa...

hello!!(Thomas tonefall..)
liten korreksjon her, krokodille, ikkje alligator. baboon ikkje bavian.dummen..! neidda.

kjære du må ha det bra!!oki

hugleikar deg.

gleder du deg til i morra?