torsdag 17. januar 2008

ingen vei tilbake.

i morges fikk jeg plutselig lyst til å klippe meg veldig kort. espen(som jeg bor på rom med) har lenge uttrykt at jeg burde klippe meg, så jeg spurte om han hadde lyst til å gjennomføre selve opprasjonen. for om du har vært borti håret mitt så vet du nok at det er mye å ta om man skal se forskjell fra før en starta. men espen sa ja, og skjønte fort at hårklippermaskinen misslikte håret mitt. men vi kom igjennom og jeg er ganske overaska over at jeg ikke ser ut som en liten unge. jeg ser definitivt yngre ut, men det er ikke alt for ille... Dette er meg like før saueklippenog dette etter...(legg merke til at jeg er gladere med kort hår)

3 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

kjekken.
syns du kledde det jeg!

Margrethe og Espen sa...

takktakk.
begynner å bli vant til det nå og angrer ikke ett sekund. eneste er at jeg ser ut som en 13 år gammel fjols når jeg har på meg pannebånd:D

margrethe sa...

hoho..fin du blei.spenstig.det føles sikkert herlig:)

gleder du deg til i morra?