fredag 14. desember 2007

ja, tia går fort her på planet earth

Da var årets siste "skoledag" omme, og jeg er veldig klar for en spennande ferie. som du (kanskje) vet skal jeg til Kenya og Uganda. gleder meg mer enn jeg gidder å beskrive med ord, for saken er den at jeg skulle ønske det var mandag den 17. i dag! men i morra skal det være juleavsluttning, og det blir sikkert gøy. og søndag skal jeg lade opp til den lange reisen. har planer om å dra til svømmehallen med brodern, øve på salto. og så må jeg nok se en film, for det er god oppladning. og appropo film så annbefaler jeg alle å se "stardust", en veldig orginal, morsom og ikke minst romantisk eventyr/sci-fi. så den her om dagen og var veldig facinert over hele filmen. det er vel og merke en re-make, men jeg kommer aldri til å se orginalen uansett...

og til slutt kan jeg legge ut et eksklusivt bilde tatt med iPhoto lørdag når jeg retta ut håret:

1 kommentar:

margrethe sa...

vov det haaret var virkelig langt. sorry for ymse saksetak..heh..eg overlater meir og meir til tilfeldighetene og til saksefeelingen fra gang til gang. men flott bl;ir du jo uansett. na tipper eg kanskje du er paa veg inn i flyet. eg og du<3

gleder du deg til i morra?