onsdag 23. januar 2008

2 hærlige år med Margrethe.

i dag er det to år siden jeg var så heldig å få et "ja" fra jenta jeg drømte om at en dag skulle si "ja". Og jeg har ikke angret et sekund på at jeg spurte, det ville vært galskap. jeg hoppa i det, og hjerte mitt hoppa når jeg hørte akkuratt det ordet jeg håpte på å høre. om hun ville sagt noe sånns som "jeg er kanskje ikke helt klar.." eller noe i den duren, så hadde jeg vært mann nok til å ta et nei, men det var ikke nødvendig. man hun sa ja, og jeg ble veldig veldig gla. Margrethe har virkelig vært en velsignelse i mitt liv, og jeg elsker henne mer enn noen gang. alltid er hun der for meg, og alltid tålmodig og hærlig søt imot meg. å være sammen med skjønnheten fra Bykle er alltid utrolig oppbyggende, og om jeg er litt nedfor kan jeg bar minnes en av de mange stundene vi har delt.

takk Margrethe.

2 kommentarer:

Åsne sa...

åååååå.. du smelter hjerte mitt Espen. du er søt, og dere er søte!! Grattis med dagen:):)

Margrethe sa...

enig Åsne! han er nydelig<3

gleder du deg til i morra?