søndag 2. desember 2007

miniOUTREACH...

Denne uka har hele dts´vært forskjellige steder på "misjonsturer". musikklinja var på Åndalsnes. har hat det veldig morro denne uka, noe en gjeng morsomme musikere fra hele værden har sørget for. tror det er kontrastene innen hele gruppa som gjør at vi har det veldig morsomt sammen. vi forlot åndalsnes i dag, etter en lang, hard og slitsom gladiator-pute-og-andre-"våpen"-krig mellom meg, Caleb, Mitch og Chris. det endte heldigvis ikke med grin, men det endte med fire svette og slitne kropper.
Noe som også er viktig å nevne om denne turen er at vi har hatt opplegg og hengt med unge og gamle, kristne og ukristne mennesker. det har vært veldig sterkt, og jeg føler med forandra etter denne uka. jeg håper inderlig at vi har gjort noe som kan skape forandring til det bedre i noen liv. med vitnesbyrd, konsert og lovsang har vi delt testamentet, og jeg ber om at noe har fallt i god jord.

Og nå er det desember. rart igrunn. i dag er første søndag i advent, og det gjenstår bare tre søndager før julaften. vel, jeg vet at denne jula kommer til å bli annerledes. afrika-jul. men jeg gleder meg uansett, og vet at det blir bra!

Ingen kommentarer:

gleder du deg til i morra?