tirsdag 4. desember 2007

nesebrekk.

det skjedde, kanskje, den 28. november 2007, altså sist onsdag, at jeg brakk nesa. grunnen til at jeg sier kanskje er at jeg ikke har vært hos legen og sjekka. hendelsen tok sted på Åndalsnes Bedehus ca kl. syv om kvelden. meg og noen medstudenter danset improvisert inviduell moderne jazzorientert dans rundt på et glatt gulv. jeg prøvde meg på et "triks" jeg tydeligvis ikke hadde kontroll over, og idet jeg sklei bortover gulvet kom Chris bærende på et mikrofonstativ. dette mikrofonstativet endte opp i trynet mitt mens Mitch helt tilfeldig filmet det hele. jeg må si jeg kom ut av situasjonen med en hel del latter og en vond nese. men det var definitivt verdt det. og om nesa er bukken, så er det det første benet i kroppen min som har brukket:)Det er ikke veldig lett å se at det har skjedd noe med nesa, men bildet er tatt noen dager for sent... og den gjør faktisk fortsatt vondt.

gleder du deg til i morra?