søndag 25. november 2007

lettelse. igjen.

Jeg trodde det skulle bli godt å være ferdig med "hjertefokus"-uka, men den gang ei... etter det fulgte to veldig travle og intense uker. bandet(som jeg er med i) hadde nemlig konsert på fredag. for to uker siden var vi veldig langt ifra klar til å ha konsert, så vi måtte øve inn noen nye sanger og øve på de vi allerede hadde. for et ni-mannsband er ikke dette like lett som det høres ut som. i tillegg til dette har mange forskjellige andre ting opptatt min tid. blandt annet at jeg har tatt opp en ny sang(www.virb.com/jetlaggedmusic) som jeg er veldig fornøyd med. men bare for å ha sakt det: konserten gikk veldig bra, og det er sinnsykt gøy å spille i et ni-mannsband når vi spiller bra:)
I morra skal hele DTS´en på mini-outreach, atså mini-"misjonstur". de forskjellige linjene skal forskjellige plasser, meg og musikklinja skal til Åndalsnes. vi skal gjøre mye forskjellig, blandt annet ha en konsert lørdag kveld.
Og til slutt har jeg ett spørsmål rettet til Margrethe: har du lyst til å se meg med langt eller kort hår når jeg besøker deg i Uganda?

3 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

Så langt at det kitlar milla rrrumpebadlane!

Margrethe sa...

hei du. enig med håvard enkli. helst. men egentlig er det heilt opp til deg. uganda begynner å bli passe varmt for tida, bare så du veit det.sikkert litt digg med litt kortere. bare du ikkje kommer med nazikort klipp så er eg overhappy. happy for det og asså:)for min del ser eg virkelig fram til å bli kvitt min manke av rasta som får meg til å føle og se ut som en svett pirat. first and only.lykke til misjonsreisa di:) hehe..har btw kjøpt nytt sim kort til ca 12 kroner. så kanskje det er mulig å sende melding fra nå av..hope so

Margrethe og Espen sa...

men da beholder jeg det:) vet ikke hva jeg vil sjøl. det er ganske plagsomt, men jeg liker det alikevel...

gleder du deg til i morra?