fredag 5. oktober 2007

innspirasjon

jeg skriver til dere igjen, kjære lesere, i håp om at dere vil bli innspirert til ett eller annet. Nei, jeg vet ikke. at denne bloggen gir innspirasjon er heller tvilende, grunnen kan kanskje være at jeg er inne i periode hvor jeg får mye innspirasjon. forløpig er det for mye til at jeg kan videreføre dette. jeg tror absolutt at jeg er i stand til å innspirere på en eller måte, men ikke akkurat nå. her i ålesund er livet veldig godt mot meg, hver dag blir jeg armert med Guds ord og andre godsaker. litt tid og perspektiv vil nok være veldig berikende for all denne inputen.

jeg er et tenkende vesen, derfor er jeg. en eller annen filosof sa dette. og at jeg er et tenkende vesen er veldig sant, kanskje tenker jeg for mye. men jeg er innstilt på å gjøre det til noe godt. gjennom livet vil jeg prøve å lære meg å tenke mer rasjonelt, få sortert litt. per dags dato er det er kaos. dette kommer kanskje til syne gjennom denne bloggen, men jeg ber deg om å overse det.

nei mer har jeg ikke å dele for denne gang, håper ikke dette innlegget kostet noen lesere (hvis det er noen i det hele tatt (vel jeg vet at du (Margrethe) ikke komer til å stoppe med det første)).

2 kommentarer:

Kristin! sa...

hehe...nedda som dei seier her i uganda..toffayo..kossen g[r det med spillinga forresten_

Kristin! sa...

eg er ogsaa ein ivrig leser. eg som i kristins veninne som ho bor sammen i et blaatt lite hus i Bukoto street, hvor graset er gr;nt paa denne siden..

gleder du deg til i morra?