mandag 24. september 2007

rett fokus


livet her i Ålesund er en velsignelse. mye tid blir gitt til å bruke med Gud, og fokuset i undervisninga er likedan. å høre Guds stemme, tilbedelse og verdier er noen av temaene vi har gått gjennom hittil. dette er i mine ører spennende temaer, som jeg er glad for at vi har gått igjennom.

noe som også må nevnes er at Gud har berørt min hånd. en hånd jeg har hatt problemer med i over to år, en hånd fysioterapeuten sa at aldri ville bli bra, og en hånd som har gitt meg en stor posjon frustrasjon. denne hånden er ikke lenger en frustrasjon, fysioterapeuten ton feil, jeg kommer ikke lenger til å ha problemer med denne hånden. det er i alle fall det jeg håper og tror. For min hånd er nå helt frisk, men den er svak, fordi jeg ikke hadde mulighet til å trene den mens jeg hadde et bein i håndleddet som fort kunne hoppe ut av ledd.

Guds er helt utrolig!

2 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

weow. så nå kan du spille gitar og banjo uhemma?

Håvard Fossli sa...

det er genialt da at han er så enkel noen ganger å bare fikser sånt.

han er kul og fet, ganske så konge.

gleder du deg til i morra?