tirsdag 23. oktober 2007

besøk av "kjendis"


på søndag og mandag hadde vi på musikklinja besøk av Rudi Myntevik. det var to gode dager hvor vi (i allefall jeg) lærte mye. han snakket om mye forskjellig og laget en sang mens vi var vitner. morsomt. noe som var viktig var at vi som kristne artister må komme inn i den sekulære musikkbransjen, være som lys et sted hvor det per dags dato er mye mørke. om Gud vil dette for meg er jeg ikke sikker på, men jeg er absolutt klar om jeg får kallet:)
og noe som er verdt å nevne er at rudi signerte gitaren min. han skjønte i det jeg kom inn døra med gitaren i den ene hånda og tusj i den andre hva jeg ville, "nei, er du sikker på dette, Espen? hehe".

3 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

steike. driti ut espen.

loddrett.

90 grader.

poop on the legg.

ødelegge gitaren sånn..

flaut... driti ut internasjonalt..

Håvard Fossli sa...

neida..
kjenner altfor dårlig til rudi så jeg trekker tilbake kommentaren med ydmykhet. :)

Margrethe og Espen sa...

gitaren min er bare en ting, jeg bryr meg ikke veldig om hvordan den ser ut. selvfølgelig ville jeg ikke latt hvem som helst skrive på den...

gleder du deg til i morra?