onsdag 10. oktober 2007

ny kåk, nytt mot.


meg og min romkamerat Rick har nå flyttet inn til Espen B. vi tre danner dermed det eneste gutterommet på basen her. jeg var så heldig at jeg fikk senga på hemsen, her er det ganske så koselig. veggene er pyntet med bilder av min kjære Magrethe. så her trives jeg veldig. vårt gamle rom skal brukes til bønnerom, noe som er godt å ha.

Denne uka er av den kreative typen, så musikklinja har undervisning i sangskriving. men i morgen skal vi som band velge våre to første sanger og øve på de. det blir vår første øving:) spennende. skal komme med rapport på hvordan dette gikk.

3 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

fett!!!!!
har alltid hatt lyst til å ha en seng så nærme taket og lage det kozy sånn. du har muligheten ezpen! z på den muligheten.

Margrethe og Espen sa...

jeg føler jeg allerede har gjort det:) stortrives der oppe.

margrethe sa...

..detta så koselig ut ja:)..er pappa på veggen også eller?..

gleder du deg til i morra?