fredag 31. august 2007

freshe meg.

kommentarer kommer på kryss og tvers. fra samme person vel og merke, men de er på en måte motstridende og derfor også litt "på kryss og tvers". dette velger jeg å se på som en positiv trend. man blir jo glad når det en skriver får en til å diskutere med seg selv. det må jo på en måte være en dråpe provoserende kanskje? eller bare mystisk? nei jeg vet ikke helt hva det er, og jeg vet heller ikke hva det som får meg til å skrive dette, men jeg vet at jeg kommer til å fortsette med det.
jeg føler at å skrive blir å tenke på en måte, om man hadde notert alt man tenkte og deretter formulert det i freshe setninger. jeg får meg selv til å høres smart ut, og det er kanskje nettopp det som får meg til å skrive. jeg har faktisk alltid sett på meg selv som litt dum.

1 kommentar:

margrethe sa...

glad du holder stilen og enda ikkje har fallt fullstendig for fristelsen for å bli saklig og faktaorientert:D Det liker vi alle sammen som daglig følger med på denne bloggen. Tror nesten eg kan legge handa på hjerte og sei at eg snakker for oss alle:)...eg derimot tror eg holder på å bli norsktalende blogger igjen. FInner ingen inspirasjon og motivasjon som engelsktalende. får sjå...natta

gleder du deg til i morra?