fredag 7. september 2007

en uke.

i dag er det en uke til jeg tar turen til ålesund. etter en lang og go ferie skal jeg endelig gjøre noe "fornuftig". dette blir en spesiell dag, håper jeg. jeg håper at det å starte på denne disippeltreninga også gir en positiv virkning på boggen min. per dags dato er min blogg en uten mening, dette håper jeg forandrer seg. jeg vil skrive noe som kan bli til oppbygning til deg som leser, noe som kan gi din dag noe fint. så jeg håper du er tålmodig med med, du tålmodige leser, jeg tror nemlig at det en dag vil lønne seg:)

3 kommentarer:

margrethe sa...

wow..kult..her må eg følge med!kva meiner du egentlig med lønne seg? meiner du premie for den som har vert her inne mest eller noe?...det hadde vert kult altså:D..skikkelig storveis av deg å gjøre noe sånt<3

margrethe sa...

okida...litt tullete i bresken her i sør..ser fram til å lese bloggen din kjære du!men ikkje så mye som eg ser fram til morgendagen:)

Margrethe og Espen sa...

det heter brAsken faktisk:) men du vil nok få lønn for å lese bloggen min, i form av abstrakte ting som: glede, svar og lignende:) her er nemlig mye i vente...

gleder du deg til i morra?