torsdag 30. august 2007

tilbakemelding/metablogging.

i dag fikk jeg den knusende dommen jeg lenge (siden i går) har fryktet, at mine innlegg er kjedelige. fikk klar beskjed fra en frustrert leser om at hun/han ikke klarte å lese igjennom hele mitt første innlegg egngang. må innrømme at det ikke er gøy å få en slik tilbakemelding i en viktig startfase av min bloggingskarriere. men jeg har med dette også lært noe. mine første innlegg var av det slaget en kan kalle metablogging, altså blogging om å blogge. den typen blogging slo tydeligvis ikke an, og jeg vil derfor slutte med slikt med en gang.

3 kommentarer:

margrethe sa...

Nei espen, for all del ikkje stopp. Du er jo hekta...tørr ikkje ein gang tenke på kva slags abstinenser det kunne føre til!!...du er freesh!!!:D

margrethe sa...

Du Espen. liker sida di veldig godt.

Håvard Fossli sa...

men espen.. jeg skjønner ikke. da du vil gi deg, gjør du det en gang til??

3 ganger gol hanen! 3 ganger metablogga du!

gleder du deg til i morra?