onsdag 29. august 2007

første forsøk.

hei,
dette er mitt første innlegg i min første blogg noensinne. jeg vil med en gang anbefale å legge igjen din eventuelle kritiske sans ett annet sted i det du trer inn i rollen som lesser av dette innlegget. for jeg vil nok tro at et hvert kritisk blikk på dette innlegget vil bli konkludert men at vedkomne angrer bittert på at han eller henne i det hele tatt tok seg tid til å lese disse meningsløse ordene. men DU derimot, som stiller deg åpen og positiv til førstegangs-bloggere, vil nok heller syntes at dette er ganske greit. det er jo tross alt første forsøk.

1 kommentar:

margrethe sa...

hei du:) oki...innrømmer at eg ikkje kom gjennom innlegget ditt...det blei for krevende! imponerer at du har komme så langt med bloggen din allerede..hmm...masse å gjøre tydeligvis..

gleder du deg til i morra?