søndag 17. februar 2008

det var en gang en gitar: del 4

så da var gitaren ferdig for denne gang. tror nok jeg kommer til å gjøre mer, men jeg vet ikke når. for jeg pussa ikke ned halsen, og jeg har ikke lakka fronten fordi jeg syntes det ser bra ut med matt finish. men maleriet på baksiden er lakka for beskyttelse. jeg er knallfornøyd med resultatet, og jeg er glad for at det ikke oppsto komplikasjoner i mekanikken når jeg plugga gitaren inn til forsterkeren for første gang etter "opprasjonen". det var en gang en Gibson Les Paul som ble en Gibson Les Paul "Andersen":)her er fronten.

og her er den kunstneriske bakdelen(ser penere ut i virkeligheten...)

før / etter-bilder kommer senere, for jeg har ikke før-bildet her;)

3 kommentarer:

Astrid Elisabeth sa...

Pent, Espen! Jeg tror jeg hørte deg sitte å synge i verkstedet her om dagen når du pussa... koselig.

Fint å finne bloggen din blant havet av nettsider!

Håvard Fossli sa...

woooww... nice!!
syns det hele var et sketchy prosjekt, men det ble jo fengende fett!!

Margrethe og Espen sa...

takk, takk. er veldig fornøyd:)

gleder du deg til i morra?