lørdag 9. februar 2008

det var en gang en gitar: del 1

jeg har en el-gitar. jeg liker veldig godt å spille på den, men har i det siste skiftet mening angående dens utseende. den er litt "kjedelig". låter bra, men ser ut som en ganske så ordinær gitar... jeg vil at gitaren skal gjenspeile personligheten til eieren, i alle fall til en viss grad. og det gjør den ikke nå(syntes ikke jeg hvertfall;)) så jeg bestemte meg for å gjøre noe med saken. jernia solgte meg en god dose sandpapir av størelsen p40, og jeg satt i gang å pusse. baksiden først.
konge, ikke sant?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nemmen Espen, he du blogg???
Alt ej ikkje veit om dej altså, hehe...

Joda, gitaren vart kul! Gler mej til å sjå den live. Skikkelig fancy greier!
Ha ei vidare fin helg so lenge! :D

Margrethe og Espen sa...

takk i like måte:)

gleder du deg til i morra?