søndag 10. februar 2008

det var en gang en gitar: del 2

jeg dedikerte liksågodt hele søndagen til å pusse gitar, og det gir resultater. hørearmen er ganske stiv og støl, men til gjengjeld er hele gitar-"kroppen" (nesten) helt fri for rød lakk. begynte i 11-tida, og hadde mange pauser. ca klokka 19.54 lokal tid følte jeg at jeg var ferdig med pussepapir av størrelsen 40p. i morra drar jeg til jernia for å sjekke om de gir meg en finfin deal på litt finere pussepapir, så jeg kan få gitaren til å skinne:) eventyret fortsetter og jeg håper å være ferdig før jeg drar hjem til Langesund Torsdag kveld.


et vakkert syn.

4 kommentarer:

Håvard Fossli sa...

haha. :D makan til kar du er da espen. :D
holder ikke med å pusse i med p120 ;-) du må lakke viss den skal skinne :)

Håvard Fossli sa...

hei. post bilde av sånn den var og da ;)

Margrethe og Espen sa...

jeg veit det håvard:) planen er å få ei til å male noe på baksida, og etter det lakkbeise hele skiten:)
når jeg er ferdig skal jeg poste sånn før/etter-bilder..

Håvard Fossli sa...

det er bra. :D

gleder du deg til i morra?